Selaat arkistoa kohteelle #taidemuseo.

Viikonloppu #4

27.11.2016 Yleinen

Viikonloppuna perjantaina heräsin aikaisin koska silloin oli taidemuseo päivä luokan kanssa.

Söin aamupalan, pakkasin repun ja lähdin kouluun. Sittem kun tulin kouluun annoin kaksi euroa opettajalle koska jouduin maksamaan bussimatkat. Sitten olimme vähän luokassa ja menimme pihalle odottlemaan bussia. Sitten kun bussi tuli opettaja maksoi matkan ja menimme istumaan. Puhuimme vähän kunnes olimmekin perillä. Siellä taidemuseossa oli todella siistiä. Meille kerrottiin myös yhdestä perhosentutkiasta. Seinillä oli todella monta kuvaa perhosista. Ja joutuimme tehdä ihmisvesitoksia teoksista. Sitten teimme omat pikkukaupungit ja menimme syömään eväitä. Koulun eväät maistuivat todella hyviltä. Sitten lähdimme taidemuseosta. Meillä olisi loppunut klo 12:00 mutta olin kotona vasta yhdeltä koska bussi oli aika myöhässä. Sitten menin lukemaan sarjakuvia, olin oman konevuoroni, söin vähäsen ja menin kännykälle. (Kuten aina). Sitten olikin jo ilta ja menin nukkumaan. Lauantaina heräsin joskuks puolikahdeksan, mutta makoilin vielä sängyssä. Halusin vielä nukkua mutta uni ei tullut. Menin syömään aamupalaa ja kännykälle tietenkin. Sitten menin taas jälleen kerran tietokoneelle pelaamaan oman vuoroni. Sitten en tehnyt muuta, kuin kävin vain kavereilla ja tulin iltapäivällä kotiin. Sitten söin vähäsen ja menin vessaan. Sen jälkeen olikin jo ilta ja menin nukkumaan. Sitten sunnuntaina heräsin kahdeksalta ja nukuin vielä vähän. sitten menin syömään aamupalan ja yllätys yllätys. En mennytkään tietokoneelle kuten aina menen. Miksikäs en? Koska ei tietenkään ollu oma vuoroni -.-.  Sen jälkeen menin vasta pelaamaan oman vuoroni. Sitten kaverini tulin hakemaan ja menin heille. Pelasimme heilläkin tietokoneella. sitten ulkoilimme vähän ja lähdin kotiin. Sitten lähdimme seuroihin. Olimme siellä tunnin ja lähdimme sieltä serkuille. Siellä oli hauskaa. Onneksi siellä oli ainakin yksi minua vuoden vanhempi jonka kanssa olin. Sitten lähdimme kotiin ja menin tekemään tätä blogia.

Kuvatulos haulle perhonen

Luokkaretki

27.11.2016 Yleinen

moi! Olimme luokan kanssa Oulun taide museolla. Teimme siellä erin laisa töitä ja katselimme toisten töitä. Hienoin työ oli minun mielestä hohtava 20161125_110529kalataulu. söimme eväitä kun olimme tehneet omat perhoset. Minä tein salama perhosen se syö puiden runkoja ja sen tunnistaa20161125_111103 siitä että sillä on terävät tuntosarvet. Eka perhonen näytti tältä.–söimme sämpylää, välipalapatukoita,20161125_112431 mandariinia ja pillimehua. kun olimme syöneet lähdimme koululle.kun olimme koululla otin kypärän ja lähdin kotiin sellainen oli minun päiväni.

Koulureissu oulun taidemuseolla

26.11.2016 Yleinen

20161125_100959img_20161125_104516Perjantai20161125_101603na 25.11.16 kävimmme oulun taidemuseolla. Katselimme teoksia ja sitten oli työpajoja. Työt olivat Rut Brykin tekemiä. Alussa meidän piti valita yhdessä huoneessa olevista töistä yksi työ ja esittää se parin kanssa. Me esitimme parin kanssa äitiä ja poikaa, ja sen jälkeen me rakensimme talon parejeni kanssa. Talon rakennus pajassa oli pikkuisia laattoja ja puun paloja. Toinen paja oli oman perhos rodun luominen. Minä tein sateenkaariperhosen jonka voi löytää rannalta ja syö pihkaa ja sen jälkeen aloimme syödä. Lähdimme syönnin jälkeen bussilla niin kuin tulimme.