Selaat arkistoa kohteelle makkaraa.

Seuraava päivä ja yö

18.10.2016 Yleinen

Seuraavana päivänä herätessäni söin aamupalan odottelin vähän aikaa ja lähdimme kalastamaan. Menimme pelipaikoille ja tartti pikkuinen harjus kiinni. Sain sen ylös, otimme siitä kuvat ja päästimme sen pois. Tuli monia samanlaisia harjuksia. Kohta teimmekin tulet ja söimme makkaraa ja twix- patukkaa. Kohta lottolippa lensikin jo veteen. Heittelimme rantaa pitkin, isäni oli minua vähän edellä perholla, kunnes minä päätin mennä eteen. Minulle ei vaan tärpännyt kunnes iskän perhoon tarttui hyvän kokoinen harri. Mahtavaaö, mökillä sitten savustetaan! Eräkeskukseen saavuttua vaihdoin kamppeet ja aloimme savustamaan. Noin puolen tunnin kuluttua Harjus oli valmis syötäväksi. Kohta puolin kello oli kahdeksan ja menimme saunaan. Ja taas löylyt ja kylmään veteen sukeltamaan. Yöllä menimme jälleen kalastamaan mutta tällä kertaa suvantoon Ilta oli erittäin hieno mutta kalaa ei tullut. Yhdessä vaiheessa kunnon kokoinen harjus sattui kiinni, mutta se pääsi pois. Vaihdoimme paikkaa mutta sillä reissulla ei tullut mitään.

Throw back

25.2.2015 Yleinen

Hiihtoloma on nyt ohi ja koulu on taas alkanut. Hiihtoloman kolme viimeistä päivää olin Messilässä laskettelemassa. Kun lähettiin sinne nii mä vaa kuuntelin musiikkia ja loin tän blogin ja söin vähän karkkii ja taisin käyä myös instagramis. (@minimonsterii) Ajomatka kesti sellasen tunnin. Kun lopulta päästiin rinteisiin, vuokrasin sukset ja laskin niillä ekan illan. Tokana päivänä käytin mun suunnitelmaa, eli otin laudan, ja laskin sillä. Aluks luulin et tää ei onnistu ikinä, mut sittelounaan jälkeen mä tajusin et mul onki tarpeeks taitoo, itsevarmuutta ja haluu mennä isoon rinteeseen. (siihen loivempaan, vaik seki oli jyrkkä) Se meni paaaaljon odotettua paremmin. Vähänkö mä olin tyytyväinen mun laskuihin ku osasin. :) Se oli muuten yllättävän raskasta ja mua sattu pohkeisiin sen loppuillan ja mun nilkkaki oli kipee. Mun Kolmannen päivän suunnitelma oli et ottasin taas sukset alle, mut olin niin tyytyväinen mun lautailu taitoihin et päätin sit ottaa laudan. Sitä paitsi lautailu on paljon makeenpaa ku suksilla meno. ;)

Minä laudalla valmiina laskemaan mäkeä alas

Seki päivä oli hyvä ja laskut onnistu paremmin ku olin oottanu. Ennen ku lähettiin kotimatkalle, päätettiin paistaa nuotiolla makkarat. Autossa sai viel syyä leipää ja napostella karkkeja. Sil matkal kuuntelin myös musiikkii ja kävin instas ja yritin kirjottaa tän varmaa jotai viis kertaa ja eilen mä sain tän jopa valmiix mut sitku yritin tallentaa sitä varmuuden vuoks, nii tää melkei koko juttu katos. Täs oli 217 sanaa ennen tallennusta ja tallennuksen jälkeen enää 72 sanaa. :(  Mut pysytään aiheessa. d;  Kun lopulta päästiin kotiin, alko melkei heti arkeen valmistautuminen. Mun viikko ei alkanu mitenkää kevyesti ku kouluu oli sellasen 7 tuntii. (08.15-15.00)  Kaiken lisäks sain kuulla et yks meiän koulun tyyppi oli kuollu hiihtolomal. Se oli suht järkyttävä tieto  );

Mut kiitos ku jaksoitte lukee ja hiihtolomast tulee viel ainaki yks tällanen ja mun muutki kirjotukset saattaa olla aika pitkii. :)